onsdag 8 april 2015

Vårens önskeskor från Hasbeens

Vid det här laget vet ni säkert att jag är tokig i alla skor från Swedish Hasbeens. Nu när tussilagorna blommar är det väl på tiden att lyfta fram några aktuella modeller som jag gillar lite extra från vårens kollektion.

Jag gillar verkligen att designern Emy inspirerats av 70-talet som är så hett nu och byggt på de klassiska klassiska modellerna med högre platåer och rejäla sulor. Trots att jag gillar färgglada skor tycker jag att dessa blir väldigt fina i svart och natur. Det passar ju till allt dessutom.

I påskas fick jag se bilder från när mina föräldrar åkte på bilsemester till Österrike i mitten av 70-talet och då hade både min mamma och pappa precis såna här skor, fast helt i vitt. Jag ska försöka tjata till mig bildbevis och visa här framöver.



Plateau Slip in.

Karin





2 kommentarer:

  1. Har du några hasbeens till salu? :)

    Soliga hälsningar Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det har jag faktiskt. Maila mig på marshmallowelectra@gmail.como och meddela din storlek.

      Radera